wtorek, 18 lipca 2023

Kryminalno-sensacyjne, przygodowe fantasy - Assassin's Creed. Machina dziejów - Spisek Maga - Tom 1 - Kate Heartfield

Nigdy nie grałam w kultową grę Assassin's Creed, znałam zaś to uniwersum z książki, będącej finalnym tomem trylogii Last Descendants.

 

Assassin's Creed. Machina dziejów - Spisek Maga

Kate Heartfield

Premiera: 22 marca 2023

Wydawnictwo: Insignis

Oprawa: okładka miękka

Ilość stron: 360

Spisek Maga, rozpoczynający nową serię Machina dziejów, skusił mnie ciekawie zapowiadającą się fabułą, oscylującą w kręgu powieści kryminalno-sensacyjnej. Mamy Londyn i piękną epokę wiktoriańską, trwa ciągnący się już od dawien dawna konflikt, pomiędzy templariuszami, a asasynami. Poznajemy Pierrette Arnaud, cyrkowa akrobatka ratuje przed porwaniem chorą matematyczkę, hrabinę Adę Lovelace, która to dla tajemniczego naukowca Maga, tworzyła tajemniczą broń. Pierrette i przyjaciel Ady z dzieciństwa, obecnie żołnierz Simeon Price, realizują plan przeciwko templariuszom. Jest tu sporo akcji, która ciekawie postępuje, dodatkowo warto zwrócić uwagę na wspaniale nakreślony, wiktoriański klimat powieści. Spisek Maga, to zdecydowanie must have dla fanów gry Assassin's Creed, ale książkę zdecydowanie polecam też osobom, które jak ja, cenią dobre fantasy, z kryminalnym zacięciem, ciekawymi bohaterami, akcją i nietuzinkową aurą.


 

 

 

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi książkami, ale wiem komu mogę ją polecić :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie dla miłośników tego typu klimatów :)

      Usuń
  2. Dla osób lubiących takie klimaty to pozycja obowiązkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyda mi się ta książka, mam podkoszulek z logo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam komu zaproponować lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygował mnie wątek fantasy połączony z epoką wiktoriańską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetna książka, zaskoczyła mnie mega :)

      Usuń