poniedziałek, 31 lipca 2023

Sierpniowe premiery Wydawnictwa Lira – Nasz mąż nie żyje oraz Paleta marzeń. Spotkanie z przeszłością.

Dziś ostatni dzień lipca, pora więc zajrzeć do premier, jakie szykuje dla nas Wydawnictwo Lira na sierpień. Sezon urlopowy, wakacyjny w pełni, zatem powitamy na półkach księgarni dwie, doskonałe na okres letni książki!

 

Nasz mąż nie żyje - Jacek Getner

Premiera – 9 sierpnia 2023

Jacek Getner rozpieszcza swych czytelników, bardzo płodny autor, tradycyjnie już w komedii kryminalnej, tym razem zaprasza nas w podróż z trzema Ewami, które łączy jeden Adam. Ewy łączą siły, by ukarać męża. Zapowiada się świetna, książkowa zabawa, iście idealna na lato. Nasz mąż nie żyje, pojawi się u mnie z recenzją, także wypatrujcie koniecznie.


Najnowsza książka Jacka Getnera to przewrotna czarna komedia kryminalna, gdzie trup nie chce słać się gęsto! A nawet myśli o odwecie… Trzy ambitne Ewy łączy jedno: każda z nich myśli, że jest szczęśliwą kobietą, której mąż zostawia czas na samorealizację. Problem pojawia się wtedy, gdy Ewy dowiadują się, że mają tego samego Adama… I gdy one robią karierę, on zapełnia pustkę poszukiwaniem kolejnej żony. Gdy prawda wyjdzie na jaw, nie będą potrafiły mu tego wybaczyć. Pragnienie krwawej zemsty połączy je, nieco wbrew ich woli, po wsze czasy.

Paleta marzeń. Spotkanie z przeszłością - Małgorzata Falkowska

Premiera – 30 sierpnia 2023

Małgorzata Falkowska, już nie raz gościła w mojej biblioteczce. Czytałam tejże autorki książkę Wyspa singli, zaś z cyklu Paleta marzeń, poznałam część pierwszą oraz drugą Zgubione szczęście. Pod skrzydłami Liry, wyszły też kolejne dwie odsłony serii, 30 sierpnia zaś świtało dzienne ujrzy piąty tom. Miłośnicy literatury obyczajowej, emocjonalnej, zdecydowanie powinni sięgnąć po ten cykl i najnowszy tom Spotkanie z przeszłością. Jakie plany macie na swój czytelniczy sierpień? U mnie naprawdę sporo nowości, którymi kusić Was będę w recenzjach!

 

Kiedy jesień staje się nowym początkiem, lato może jej jedynie zazdrościć… Magda i Alek wciąż mieszkają na Bali, dokąd uciekli kilka lat wcześniej, aby zacząć życie od nowa. Ich córka, Pola, aktualnie przebywa w Polsce, w domu ich przyjaciół. Na wieść o dość nagłej wyprowadzce dziewczyny Magda i Alek podejmują decyzję o spakowaniu walizek i wyjeździe do rodzinnego kraju. Obydwoje zdają sobie jednak sprawę z tego, że będzie to dla Magdy trudne spotkanie z demonami przeszłości. Jednak bezpieczeństwo Poli oraz to, aby córka poznała wreszcie całą prawdę, to kwestie w tej chwili najważniejsze. Pola czuje się oszukana, chce znaleźć schronienie u biologicznego ojca i nawiązać z nim więź, jakiej nie mieli od lat. Jednak Kastek, jej chłopak, ma wiele obaw. Wciąż z tyłu głowy słyszy ostrzeżenie Aśki, u której Pola dotychczas mieszkała. To, co powiedziała, sprawia, że chłopak nie potrafi zaufać mężczyźnie, jednak postanawia dać mu szansę, by to Pola decydowała o swoim życiu. Kiedy pewnego dnia telefon dziewczyny milknie na stałe, Kastek jest przerażony… Czy tym razem Pola uciekła na dobre? Co sprawiło, że zniknęła bez pożegnania z ukochanym?

 

18 komentarzy:

  1. Ja dziś zaczynam urlop i mam nadzieję nadrobić stosik, wtedy chętnie sięgnę i do tych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga premiera mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już piąty tom, ja czytałam tylko dwa pierwsze :)

      Usuń
  3. Również najbardziej zainteresowała mnie druga premiera książki :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyczajowa literatura, myślę, że nie zawiedzie :)

      Usuń
  4. I kolejne ciekawe nowości, na które warto zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała przeczytać obie propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowości wypadają ciekawie. Warto po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta druga bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń