wtorek, 4 września 2018

Moja kuracja włosowa z ampułkami Bioxsine DermaGen Serum – Ziołowe serum przeciw wypadaniu włosów – Apteczny ratunek dla włosów z dobrym składem!

Moje włosy podczas minionego, bardzo gorącego lata, nie były we wzorowej kondycji, słońce źle wpływało na nie i widać było skutki szkodliwego promieniowania, łącznie z ich wypadaniem, co oznaczało u mnie solidną kurację, ku ich odnowie, wzmocnieniu i odżywieniu. 


Wybrałam intensywną kurację z genialny z ampułkami Bioxsine DermaGen, jest to serum ziołowe przeciw wypadaniu włosów, które dostępne jest w aptekach, to specjalistyczny kosmetyk apteczny, na którym można polegać. Bioxsine, już kilka razy królowało na mym blogu, cenię bowiem te kosmetyki, to marka firmy Biota Laboratories, która produkuje ziołowe produkty do włosów, potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Z całego serca polecam też ich szampony, które należą do mych hitów w tym temacie. Pytaliście mnie o działanie ampułek, zatem oto one!  


Ampułki Bioxsine, występują wersji takiej, jak moja, dużej, mieszczącej 24 ampułki, ale także mniejszej z 12 ampułkami. Serum przede wszystkim hamuje wypadanie włosów, wzmacnia je, chroni, ale także stymuluje włosy do wzrostu. Otrzymujemy je w świetnym, dobrze zabezpieczonym, białym kartoniku, schludny layout marki, uprzyjemnia wizualny odbiór produktu, na opakowaniu, w którym znajdują się ampułki, odnajdziemy oczywiście liczne informacje dotyczące serum, jego właściwości, stosowania, oraz skład, mamy tez ulotkę. Serum przeznaczone jest przede wszystkim do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających, suchych i normalnych, jeśli chcecie wzmocnić włosy, dodać im siły, witalności, jednocześnie zapobiegać wypadaniu, jest to strzał w dziesiątkę. W kartoniku, widnieją 24 fiolki z ciemnego szkła, chroniącego preparat przed promieniami słonecznymi, każda z nich zawiera 6 ml serum.

 
Serum zawiera naturalne, ziołowe ekstrakty roślinne, typowy dla marki Biocomplex B11, który skutecznie przeciwdziała wypadaniu włosów, ekstrakt z pokrzywy, skrzypu polnego, ekstrakt z rumianku, krwawnika, karobu, mamy tu także miód. Skład jest naprawdę świetny, idealnie dobrane składniki i brak niepotrzebnych, sztucznych komponentów. Jeśli borykacie się z nadmiernym wypadaniem włosów, musicie wypróbować to serum, uważam, iż warte jest każdego grosika. Jak je stosować? Przy ampułkach, mamy w opakowaniu dwie końcóweczki, jedna pomoże nam ułamać i usunąć górę ampułki, drugą zaś, z dziubkiem, nakładamy na fiolkę, by dokładnie w miejsca, gdzie najbardziej tego potrzebujemy, aplikować preparat. Nakładam serum na umyte, czyste włosy, jeszcze wilgotne. Na skórę głowy delikatnie kropelka po kropelce, aplikuję serum, po czym masuję głowę, poprawiając ukrwienie, wówczas serum także ładnie wchłonie się. Nie należy spłukiwać kosmetyku, ja działam nim wieczorami, ale z powodzeniem, można je zastosować w ciągu dnia, bądź rano, nakładając najpierw serum, a następnie pianki, lakier, żele i inne kosmetyki do stylizacji, nie bójcie się serum nie obciąża i nie zlepia włosów. W zależności od stanu naszych włosów, zastosować serum można w ramach terapii. Ja stosuję dwie ampułki w tygodniu, można też zadziałać intensywnie i zastosować 3-fazową kurację, stosując najpierw jedną fiolkę co drugi dzień, następnie drugie opakowanie, 2 ampułki w tygodniu, trzecie zaś w terapii uzupełniającej, wystarczy jedna ampułka w tygodniu, także opakowanie starczy aż na 24 tygodnie, czy pół roku. Preparat jest przebadany klinicznie, bezpieczny, ma ładny skład i naprawdę daje efekty, jeśli jak ja macie problem z wypadaniem włosów, chcecie odżywić włosy, dodać im siły i zdrowia, serum to będzie dla Was ideałem!


28 komentarzy:

  1. Jak na pół roczną kurację to cena jest bardzo dobra. Może dam im szansę, jesienią moje włosy lubią wypadać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, dlatego kuracja u mnie musowa jest :) Polecam bardzo :*

      Usuń
  2. Moje włosy nie wypadają, ale na pewno polecę tę kurację mojej siostrze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Produktu nie znam, ale z chęcią bym go spróbowała, tego typu skuteczny produkt przydałby mi się akurat teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz poznać te ampułki, skład jest świetny, stosuje się bardzo przyjemnie :)

      Usuń
  4. Ooo, to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, może się skuszę ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, dobrze zainwestowana kasa, włoski podziękują :)

      Usuń
  6. kiedyś je miałam i były ok chociaż nooo na drugie opakowanie się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy mój skalp by to polubił...

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda zachęcająco, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy są w bardzo słabej kondycji, lecą ostatnio garściami... niestety rezultat po narkozie :/ Jestem na etapie wykańczania 2 opakowania tego produktu, mam wrażenie, ze włosy wypadają mniej i widać nowe, odrastające. Oby poprawa była spektakularna :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, fajnie, ze już są rezultaty :) U mnie podobna tendencja, zatem działamy :)

      Usuń
  10. Teraz jakoś nie męczy mnie wypadanie, zobaczymy na jesieni, tymczasem kuracje polecę przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, na pewno przypadnie do gustu przyjaciółce :)

      Usuń
  11. Bardzo chętnie się skuszę, bo wciąż szukam czegoś dobrego dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takich ampułka jeszcze nie używałam Ale przyjrzeć się im bo mam wrażenie że włosy znowu bardziej mi wypadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką tendencję właśnie, polecam się skusić, jak ja :)

      Usuń
  13. Muszę się nad nim w takim razie zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń