czwartek, 20 września 2018

Mój jesienny, idealny makijaż z marką Swederm – Perfectly Matte, czyli puder matujący oraz tusz do rzęs Magnetic Noir Mascara – Świetny duet do makijażu!

Szwedzka marka Swederm, zadebiutowała w mojej kosmetyczce, boską, oczyszczająca maską z glinki wulkanicznej Lerosett Mineral Deep Cleanser, którą pokochała moja skóra. Dziś zapraszam Was do spotkania ze świetnym duetem do makijażu w postaci pudru i tuszu do rzęs.
 

Puder i tusz do rzęs, to zdecydowanie kosmetyki, bez których większość z nas nie wyobraża sobie codziennego makijażu i tak też jest u mnie. Duecik Swederm, towarzyszy mi w codziennym upiększaniu twarzy, oba kosmetyki sprawdzają się na medal. Produkty te, jak i inne cuda tejże marki, znajdziecie oczywiście w sklepie topestetic, który polecam Wam bardzo, to świetne miejsce na jesienne zakupy, zawsze otrzymacie tu najwyższej jakości kosmetyki, zarówno do pielęgnacji, jak i makijażu właśnie, dermokosmetyki z całego świata, które kuszą i dają efekty na skórze, prócz Swederm, mogę polecić tu także Academie, czy Clochee, które już poznałam, ale warto też zajrzeć w zakładkę suplementów, zwłaszcza teraz w okresie jesiennym.


Swederm – Perfectly Matte - Puder matujący
Zdradzę Wam, iż nie wyobrażam sobie życia bez pudru, w moim makijażu jest on bowiem finalnym wykończeniem, swoistą kropką nad i. Zawsze wybieram pudry, które prócz dobrej jakości i trwałości, gwarantowały będą wygodę w stosowaniu i dobry efekt na skórze. Jedwabisty puder matujący Swederm Perfectly Matte, to kosmetyk o pięknym, bardzo uniwersalnym odcieniu, idealnym dla każdej tonacji, otrzymujemy go w bardzo eleganckim, poręcznym opakowaniu (9 g) w czarno-srebrnych kolorach z logo firmy na wieczku z lusterkiem, dodatkowo zapakowano go w czarny kartonik, z którego zasięgnąć możemy informacji o produkcie, odcieniu, producencie i składzie. Puder idealnie sprawdzi się przy każdego typu cerze, nie zapycha porów, nie podrażnia mojej skóry. Ma on bardzo lekką, przyjemną w aplikacji formułę, idealnie sprasowaną, dzięki czemu nie pyli się i nie rozsypuje. Wykończenie, jakie uzyskuję po jego aplikacji, to gładka, jedwabista, matowa i jednolita cera. Nakładam go kończąc makijaż, jedną warstwą, dużym pędzlem do pudru, ładnie współpracuje on z innymi kosmetykami, podkładem, różem i bronzerem. Na mojej twarzy wygląda świetnie, pięknie matuje, ujednolica i jednocześnie utrwala makijaż. Dużym plusem jest jedno transparenty odcień, który sprawdzi się u każdej z nas.

  
Swederm – Magnetic Noir Mascara – Tusz do rzęs - Velvet Black Volume Mascara
Tusz do rzęs Swederm, towarzyszy mi w codziennym makijażu, sprawdza się znakomicie, pięknie otwiera oko, nadaje wyrazistości spojrzeniu, upiększa rzęsy, pogrubiając je, zagęszczając i wydłużając. Magnetic Noir Mascara, ma czarne opakowanie (9,5 ml), ze srebrnymi wstawkami, świetna szczoteczka z włoskami, pozwala na wygodną i idealną aplikację tuszu na rzęsy. Tusz zapakowano dodatkowo w kartonik, gdzie widnieje skład i informacje o maskarze. Velvet Black Volume Mascara, prócz pięknego efektu na rzęsach, daje nam dodatkowo ich pielęgnację, w jej składzie znajdziemy wosk roślinny pozyskiwany z liści palmy kopernicji, czyli wosk karnauba, glicerynę, oleje roślinne, w tym olej rycynowy, ciekawym składnikiem jest tu wyciąg z kwiatów nagietka lekarskiego. Tusz nadaje piękny, czarny kolor, ale także stymulują rzęsy do wzrostu, odżywia je. Maskara ma lekką formułę, przyjemną w aplikacji, dobrze osiada na szczoteczce i co najważniejsze na rzęsach. Daje efekt podkreślonych, dłuższych rzęs, nie skleja ich, nie kruszy się i nie rozmazuje. Efekt oczywiście możemy stopniować, jedna warstwa tuszu, da efekt naturalny, ja aplikuję nawet trzy warstwy, bowiem uwielbiam teatralny efekt na moich rzęsach. Szczoteczka jest długa, mamy możliwość pomalowania rzęs na całej ich szerokości i długości, równomiernie. Naprawdę bardzo polubiłam tę maskarę, ma piękny, czarny kolor, daje świetny efekt i dodatkowo pielęgnuje rzęsy, znacie ją? Macie ulubiony tusz do rzęs? :)


31 komentarzy:

  1. Maskarę chętnie wypróbuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest genialna, idealna szczoteczka i czerń piękna :)

      Usuń
  2. Marki nie znam ale tusz mnie bardzo kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć na topestetic, tam jest spory wybór i mnóstwo kusicieli razem z tuszem :)

      Usuń
  3. Swederm to marka, którą odkryłam dzięki drogerii Topestetic. jest fantastyczna zarówno pielęgnacja jak i makijaż, uwielbiam ten duet a szczególnie puder

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka zdecydowanie godna uwagi, zaiste na topestetic, można odkryć naprawdę perełki :)

      Usuń
  4. Puder bardzo mnie zaciekawił, wydaje się być idealny do noszenia w torebce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealny do torebki, kompaktowy, lekki i opakowanie ma solidne, no i ten uniwersalny odcień idealny :)

      Usuń
  5. Lubię jaj tusze do rzęs robią coś więcej i dbają też o rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskara mnie zainteresowała. Nie znałam wcześniej tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam jeszcze przyjemności korzystać z produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczne kosmetyki! Polecam tez maseczkę glinkową :)

      Usuń
  8. Nie spotkałam się z tą marką, ale chętnie wypróbuje ich kosmetyki ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką. Ale lubię nowości :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze u mnie się zapoznaliście zatem :D

      Usuń
  10. Same pozytywy czytam o tych produktach. Tusz mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetne kosmetyki, także mają dobre opinie :) Tusz jest genialny :)

      Usuń
  11. Nie miałam nigdy produktów tej marki, to dla mnie zupełna nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bogaty asortyment, na topestetic jest mnóstwo kusicieli tej marki :)

      Usuń
  12. Nie znam zupełnie firmy ale opis pudru brzmi świetnie :) tez jestem wielbicielką tego rodzaju kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duecik sprawdza się znakomicie u mnie, puder, to hit, koniecznie go poznaj :)

      Usuń
  13. Puder wydaje się być dla mnie strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealny dla każdego typu cery, u mnie to hit :)

      Usuń
  14. These products look very interesting!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń