środa, 20 listopada 2019

Bell HYPOAllergenic Perfect Skin Liquid Make-Up – Genialny, płynny podkład w czterech odcieniach – Polski, trwały i bezpieczny makijaż z świetnym efektem i dobrym kryciem!

Jesienią, zawsze zmieniam zarówno kosmetyki do pielęgnacji, jak i makijaż. Moja cera obecnie zyskała typowy dla siebie, bardzo jasny odcień, zatem moje ulubione, jaśniutkie podkłady, poszły w ruch. Myślę, że nikomu nie trzeba przedstawiać kultowej, polskiej marki Bell, na którą postanowiłam zwrócić uwagę w temacie podkładów. 


HYPOAllergenic Perfect Skin Liquid Make-Up marki Bell, to cztery odcienie, idealnie wpasowujące się w nasze, polskie, słowiańskie koloryty, podkłady. Stacjonarnie bez problemu zakupicie je w każdym Rossmannie, tam też na żywo możecie wypróbować sobie odpowiedni dla siebie odcień. Perfect Skin, to świetny podkład na jesień i zimę, jest już bestsellerem marki, u mnie to nieodłączny kosmetyk w codziennym, porannym makijażu. Podkład mieści się w szklanej, przezroczystej buteleczce 25 g, z funkcjonalną, wygodną pipetką, która nie przysparza żadnych problemów w aplikacji. Na opakowaniu odnajdziemy informacje o składzie i właściwościach kosmetyku. Zawsze przed użyciem, zaleca się potrząsnąć buteleczką. Ma on kremową, gładką, lekką konsystencję, idealnie i równo rozprowadza się na skórze, ja zawsze nakładam płynny podkład pędzlem flat-top. Podkład Bell, jest kosmetykiem bardzo wydajnym, co ważne jest w przypadku produktów, których używamy codziennie. Jest doskonałym wyborem dla każdego rodzaju skóry, sprawdzi się też przy cerze wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Podkłady HYPOAllergenic Perfect Skin Liquid Make-Up, to wybór czterech odcieni, ja, jako typowy bladzioszek, wybieram z tej czwórki najjaśniejszy kolor z numerem 01 Warm Beige, jest dla mnie wprost idealny, intensywniejszy jest 02 Olive, który również używam, zaś 03 Vanilla i 04 Caramel, to nieco ciemniejsze, zaś nadal świetne do polskich odcieni skóry kolory podkłady. 


Podkład Perfect Skin, pełni funkcję wyrównującą koloryt, kryje ładnie drobne niedoskonałości, rozświetlając skórę, dodatkowo dobrze odświeża, nawilża, jednocześnie nieco matuje ją, tworząc pudrowy efekt bez efektu maski. Produkt dobrze wtapia się w skórę i współpracuje z innymi kosmetykami, ja dodatkowo wykorzystuję w makijażu również korektory, róże, bronzer, wykończenie pudrem sypkim nie jest konieczne, aczkolwiek na potrzeby trwalszego efektu, należy puder oczywiście zastosować, pod podkład zawsze stosuję bazę, czy jest nią krem nawilżający, czy typowa baza, to indywidualna sprawa. Perfect Skin utrzymuje się dobrze przez wiele godzin, nie ciemnieje i naprawdę doskonale spełnia swą funkcję, bardzo się z nim polubiłam i na pewno będę do niego wracać. Jestem ciekawa, czy znacie podkłady Bell Perfect Skin? 

33 komentarze:

  1. Będę go poleciała swoim koleżankom, ponieważ ja sama się nie maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez makijażu żyć nie mogę :D Podsuń koniecznie, no i jak się zdecydujesz, to polecam :)

      Usuń
  2. Duzy plus za to, ze ładnie kryje bo to dla mnie podstawa w podkladzie. Dawno już nie stosowałam żadnego kosmetyka firmy Bell

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro dobrze kryje to jestem na tak. Polecę go siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię go na Mikołajki dla bliskiej osoby. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale z chęcią wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Bell, dlatego przy okazji wrzucę go do koszyka, żeby sprawdzić, czy okaże się kolejnym hitem;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się, że będzie tak fajny, choć ja i tak nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Bell od nastoletnich lat gości, jeśli byś się zdecydowała, polecam :*

      Usuń
  8. Ja testuje teraz podkłąd konopny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze tychże gagatków. Ale prezentują się kusząco naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  10. Beżowy muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na odcień 01 Warm Beige może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie wypróbuję :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dłuższego czasu używam kremy BB, ale ten podkład mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro ma dobre krycie to jestem zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  15. nie widziałam jeszcze tego podkładu, ale skoro dobrze kryje to chętnie po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń